|
Спеціальність 122 Комп’ютерні науки Галузь знань 12 Інформаційні технології |
Бакалаврський рівень: кваліфікація – бакалавр комп’ютерних наук. Магістерський рівень: кваліфікація – магістр комп’ютерних наук. Фундаментальна, системна та комплексна підготовка фахівців, здатних:
Фахівці з комп’ютерних наук володіють комплексом знань, вмінь і навичок для розробки комп’ютерних інформаційних систем, мереж, системного та прикладного програмного забезпечення, орієнтовані на вирішення проблем аналізу та синтезу складних систем на основі новітніх інформаційних технологій із застосуванням досягнень фундаментальних та інженерних наук. Фахівці спеціальності «Комп’ютерні науки» реалізують себе у робототехніці, розробці розумних технологій, галузях пов’язаних з обробкою великих даних, комп’ютерній медицині та біоінформатиці та ін. сферах.
|
|
Посади та кар’єрні перспективи у сфері професійної діяльності: Бакалаври комп’ютерних наук можуть залучатись до різних видів діяльності, пов’язаних із комп’ютерним програмуванням, роботою у сфері інформаційних технологій, консультуванням з питань інформатизації, і здатні виконувати наступну професійну роботу: Магістри за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки можуть залучатись до різних видів діяльності, пов’язаних із комп’ютерним програмуванням, роботою у сфері інформаційних технологій, консультуванням з питань інформатизації, і здатні виконувати професійну роботу у таких галузях:
|
Спеціальність 113 Прикладна математика Галузь знань 11 Математика та статистика |
|
Бакалаврський рівень: кваліфікація – бакалавр прикладної математики, фахівець у галузі прикладної математики.
Фундаментальна, системна та комплексна підготовка фахівців, здатних:
Фахівці з прикладної математики отримують ґрунтовні знання для аналізу природничих, соціально-економічних, екологічних явищ, процесів і систем, побудови відповідних математичних моделей та їх дослідження із використанням комп’ютерної техніки та прикладних програм. Окрім різноманітних методів аналізу складних систем та їх математичного моделювання вони вільно володіють засобами прикладного програмування: розробка інформаційних систем та систем управління базами даних, системи штучного інтелекту, комп’ютерна графіка, адміністрування комп’ютерних мереж, захист інформації, проектування та реалізація Web-ресурсів. Важко уявити сучасного програміста без математичних знань та розуміння числових методів розв’язування складних задач. Використання різноманітних математичних моделей це постійна потреба при розробці програм у будь-яких сферах народного господарства. Чіткі логічні висновки, зважена та обґрунтована позиція притаманна студентам цієї спеціальності, тому більшість наших випускників займають керуючі посади в командах розробників або самі створюють такі команди.
|
|
Посади та кар’єрні перспективи у сфері професійної діяльності Бакалаври прикладної математики можуть залучатись до різних видів діяльності, пов’язаних із керуванням комп’ютерним устаткуванням, роботою у сфері інформаційних технологій та комп’ютерних систем, і здатні виконувати наступну професійну роботу:
|
|
Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Галузь знань 12 Інформаційні технології |
Бакалаврський рівень: кваліфікація – бакалавр з інженерії програмного забезпечення.
Фундаментальна, системна та комплексна підготовка фахівців, здатних:
|
|
Посади та кар’єрні перспективи у сфері професійної діяльності: Бакалаври інженерії програмного забезпечення можуть залучатись до різних видів діяльності, пов’язаних із комп’ютерним програмуванням, роботою у сфері інформаційних технологій, консультуванням з питань інформатизації, і здатні виконувати наступну професійну роботу: |
|
Спеціальність 123 Комп’ютерна інженерія Галузь знань 12 Інформаційні технології |
Бакалаврський рівень: кваліфікація – бакалавр комп’ютерної інженерії. Освітньо-професійна програма Фундаментальна, системна та комплексна підготовка фахівців, здатних:
|
|
Посади та кар’єрні перспективи у сфері професійної діяльності Бакалаври комп’ютерної інженерії можуть залучатись до різних видів діяльності, пов’язаних із керуванням комп’ютерним устаткуванням, роботою у сфері інформаційних технологій та комп’ютерних систем, і здатні виконувати наступну професійну роботу: Основні задачі, які зможе вирішувати випускник в майбутньому:
|